تابلو سازی فلکسی

تابلو سازی یک حرفه ی تخصصی است  که البته هر کاری تخصص خود را دارد ولی می خواهم روش ساخت تابلو فلکس یا تابلو سازی فلکسی فیس را به صورت مختصر برای شما توضیح بدهم .

ابتدا سایز مکانی که تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس را می خواهید انجام بدهید را دقیق اندازه گیری می کنید و بعد برای سرعت در کار به بخش طراحی سفارش خود را در طرح و اندازه کار  خود را می دهید تا برای تسریع روند کار از دو طرف کار انجام به شود وکار را برای چاپ می فرستیم و حال نسبت به پروژه و بزرگی تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس پروفیل کار خریده می شود و بعد از آن پروفیل ها را برش می دهیم و بعد از برش کاری حال نوبت رنگ کاری است و تمام مواد مصرفی مورد استفاده درتابلو را ضد زنگ می زنیم و رنگ کاری می کنیم تا عمر تابلو سازی  فلکس یا تابلو فلکسی فیس رابا این کار چند برابر می کنید و بعد نوبت به جوش کاری است و کلاف تابلو فلکس یا تابلو سازی فلکسی فیس را آماده می کنید و اسکلت اصلی کار الان آماده است و بعد نوبت به ریل پشت تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس می رسد و ریلهای سینی ها را آماده می کنیم . بعد آماده سازی ریلها نوبت به سینی پشت کار می رسد و با توجه به سایز سینی های پشت کار به ورق کاری رفته و سینی های پشت کار را آماده کرده و سینی ها را که عموما از ورق گالوانیزه براق هستند را آماده می کنیم و خم کاری می نماییم و حال نوبت علامت گذاری جای مهتابی های تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس می باشد .

و بعد پایه مهتابی ها را در جای خود پرچ می کنیم و به صورت استاندارد برای هر متر مربع تابلو فلکس یا تابلو سازی  فلکسی فیس از سه شعله مهتابی بلند استفاده می شود و حال نوبت جای گذاری مهتابی ها می باشد و بعد از جای گذاری مهتابی ها نوبت به سیم کشی مهتابی ها می باشد و مهتابی ها را سیم کشی کرده و همانجا روشنایی آنها تست می شود . حال نوبت به سپری دور کار می باشد که سپری تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس نوعی پروفیل آلومینیومی خاص می باشد و حال تقریبا کار در کارگاه آماده است و نوبت به روکش تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس که حتما برای یک کار خوب ازچاپ های گارانتی دار و کیفیت دار استفاده کنید . چون همه چیزی که از کار تابلو سازی  فلکس یا تابلو فلکسی فیس دیده می شود روکش کار می باشد .

تابلو فلکسی

روکش را قبل از هر کار اندازه می زنیم تا با کار یکسان سازی انجام شود . بعد به اندازه هفت یا شش و یا پنج و نیم سانت از دور کار (مانده به طول کار و لم نصاب ) چسب دوطرفی کل دور تا دور کار را می زنیم و بعد نوبت نوار استخوانی است و بعد از آن کلیپس ها را روی روکش تعبیه می کنیم . بعد از آن توسط آچار کلاغی کلیپس ها را روی سه پری محکم کرده و روکش تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس را کامل می کشیم و صاف شود .و حال نوبت نصب کاور دور کار که برای زیبایی کار از کاور ورق گالوانیزه و یا کاور رنگی استفاده می شود تا کلیپسهای تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس دیده نشود . تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس را در جایی که می خواهیم نصب می کنیم . جوش کاری می کنیم و تابلو را روشن می کنیم . کار به اتمام رسید.