تاثیر تابلو سازی بیلبوردی

آیا تا به حال در تابلو سازی بیلبورد راه خود برای کار یا سواری ماشین طولانی نگاه کرده اید و این که واقعا این  نمایش بزرگ تبلیغات در فضای باز موثر است؟

اگر چنین است، شما تنها نیستید بسیاری از صاحبان کسب و کار و یا مدیران در مورد اثربخشی تبلیغات بیلبورد و اینکه آیا آن می تواند بازده سرمایه گذاری تولید کند.

از آنجا که سود تبلیغاتی شما برای کسب و کار شما مهم است، باید بدانید که چگونه مشتریان شما تحت تاثیر بازاریابی تابلوهای تبلیغاتی قرار می گیرند.

مخاطب ضامن

هرشخص در یک ماشین تقریبا 20 ساعت در هفته صرف می کند – یا به عنوان راننده یا به عنوان یک مسافر. بعضی از افراد – به خصوص افرادی که در سفرهای طولانی هستند – درصد بیشتری از ساعات بیداری خود را در یک خودرو صرف می کنند تا تماشای تلویزیون، خواندن مجلات یا گوش دادن به رادیو، که همه وسایل نقلیه ای هستند که فرصت های تبلیغاتی را ارائه می دهند.

استفاده از ساعتهایی که مشتریان شما پشت چرخ هستند می تواند یک ایده خوب باشد، اگر تبلیغات ذهنی و استراتژیک داشته باشید.

آمار

با توجه به مطالعه Arbitron، تبلیغات تابلوسازی بیلبورد موثر است. براساس این مطالعه “اغلب به پیام ها در بیلبورد های کنار جاده نگاه می کنند”، اکثریت افراد در یک زمان و یا در خارج از ان زمان در مورد یک رویداد که علاقه مند به آن و یا یک رستوران که بعد از آن حامی.هستند.

علاوه بر این، که در مورد یک آگهی تبلیغاتی خنده دار که در هنگام جاده دیده می شود صحبت می کند. درصد کمتر از یک آگهی بیلبورد به یک تلویزیون یا رادیو نشان داده می شود یا یک شماره تلفن یا آدرس وب نمایش داده شده در یکی را نشان می دهد.

البته، گرفتن یک بیلبورد متوجه تنها نیمی از نبرد است. همچنین می خواهید مطمئن شوید که مشتریان خود پس از مشاهده آگهی شما اقدام می کنند – ترجیحا خرید یا کسب و کار خود را حامی کسب کنند.

از آنجایی که 72 درصد بینندگان بیلبورد در حقیقت خود را در خانه خریداری می کنند و 68 درصد تصمیم می گیرند هنگام خرید در اتومبیل، تبلیغات ، تبلیغاتی بیلبورد می تواند به شما کمک کند راننده های مهاجم را متوقف کنید. مطالعه Arbitron گزارش داد که 32 درصد از رانندگان یک کسب و کار را دیدند که بعدها در طول هفته در تابلو تبلیغاتی تبلیغ می کردند. نیمی از پاسخ دهندگان ادعا کردند که آنها از تبلیغات تابلوهای تبلیغاتی خود به سمت کسب و کار خاصی دست یافته اند.

بیلبوردهای موثر

تابلوسازی بیلبوردی

تابلوسازی بیلبوردی

تصمیم گیری خرید

در حالی که این آمار ممکن است به شما اطمینان دهد که تبلیغات تابلو سازی بیلبورد می تواند موثر باشد، شما همچنان قصد ایجاد آگهی های بیلبورد استراتژیک، جذاب و هوشمندانه دارید که واقعا متوجه آن هستید.

از آنجا که درایورها در حال حاضر مشغول به کار هستند، شما نیاز به یک آگهی که آنها را پس از خارج شدن از ماشین به یاد داشته باشند.

تبلیغات که بیش از حد ادامه دارد مانند تصاویر متعدد، بسیاری از متن ها و رنگ ها و فونت های مختلف می تواند برای رانندگان به عنوان خوانده شده با عبور از آنها بسیار غرق است.

در عوض، تبلیغات ساده و هوشمندانه را انتخاب کنید که توجه فوری را جلب کند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما به وضوح نمایش داده شده است، به طوری که بیننده آگهی را به نام تجاری شما مرتبط کند.

منبع