چوب ترموود در تابلو سازی چیست؟

اگر شما بین گزینه‌های مختلف برای پوشش نمای خارجی چوب را انتخاب می‌کنید، باید نام ترموود را شنیده باشید،
چگونه می دانید انتخاب شما از سایر مصالح ساختمانی بهتر است؟
در اینجا برخی از پاسخ ها به برخی از سوالات رایج در مورد پوشش ترموود را اورده ایم:

چگونه ترموود ساخته می شود؟

Thermowood از چوب نرم اسکاندیناوی است که با گرما درمان شده است. هنگامی که ترموود تولید می شود، تحت فشار و گرما، و همچنین بخار نیتروژن و بخار برای کنترل فرآیند خشک کردن قرار می گیرد.

این درمان با دقت مشاهده می شود و می تواند از ۲۴ تا ۹۶ ساعت طول بکشد. چوب بستگی به گونه های مختلف دارد و از ۱۸۰ درجه تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد تحت فشار قرار می گیرد.
هنگامی که چوب تحت حرارت شدید قرار می گیرد، تا عمق هسته خشک میشود و هر رطوبت و رزین از چوب خارج می شود، با این عملیات مقاومت چوب در برابر آب و هوا بیشتر می شود، به این معنی که چوب بعداز این فرایند میتواند متریالی مناسب در فضای بیرونی وجای سنگ و کامپوزیت را بگیرد.
همچنین، هنگامی که چوب با دمای خاصی گرم می شود، آن را بسیار کمتر جذاب برای حشرات میکند، همچنین طول عمر خود را افزایش می دهد.

چقدر طول می کشد؟

ترموود باید چندین سال طول بکشد و به درمان های سطحی که برای آن اعمال می شود نیاز ندارد.

آیا ترمووود برای محیط زیست خوب است؟

از آنجا که ترمووود با استفاده از بخار گرم و بخار آب، به جای مواد شیمیایی پردازش می شود، در محیط زیست بسیار بهتر از سایر چوب های شیمیایی است. به همین دلیل اکثر مردم تابلو سازی ترموود را به این دلیل همراه با دوام و ظاهر خوب خود انتخاب می کنند.

بهترین چوبی که برای تولید ترمووود استفاده می‌شود از جنگل‌های کاج فنلاند می‌باشد
برای اطمینان از اینکه شما ترمووود اصلی را انتخاب می کنید، از فروشنده گواهینامه صدور (PEFC) یا شورای نظارت بر جنگلداری (FSC) را بخواهید .
این سازمان های بین المللی غیر انتفاعی مدیریت جنگل های پایدار را تنظیم می کنند.

ترموود

ترموود

آیا ترموود گران است؟

چوب ترموود در واقع ارزان تر از بسیاری از hardwoods است، و آن را انتخاب بسیار مقرون به صرفه برای اکثر صاحبان خانه و توسعه دهندگان است.
همانطور که فرایند تصفیه هیچ مواد شیمیایی را شامل نمی شود، تولید آن به نسبت مواد شیمیایی ارزانتر میباشد. ترموود با استفاده از نیروی گرما به جای مواد شیمیایی خشن تولید می شود. مواد Thermowood ارزان، سازگار با محیط زیست و مقاوم در برابر مواد ساختمانی است که به ویژه برای روکش های خارجی بسیار محبوب است.