ده دلیل که شروع کسب و کار با تابلو مغازه را به بن بست می رساند

شروع کسب و کار با تابلو مغازه یک کسب و کار کوچک داد وستدی است جالب که می تواند به کسب و کاری بزرگ تبدیل شده و به موفقیت برسد و یا به شکستی جبران ناپذیر تبدیل شود با اینکه تابلو مغازه بسیار گران قیمت و شیک برای جلب توجه زده باشید.

دوستان و آشنایانی را میشناسم که کسب و کارهایشان را راه اندازی کردند و رویاهای شیرینی در مورد کسب و کارشان داشتند اما قبل از یکسال به بن بست رسیدند و کارشان را تعطیل کردند. بیاییید با هم به بررسی دلایل آن بپردازیم.

1.نداشتن برنامه ای منسجم

تنها به دانستن اینکه شغل شما در چه زمینه ای است و چگونه باید کالا یا خروجی کار خود را به فروش برسانید اکتفا نکنید. شما باید یک برنامه ی تجاری منظم و اصولی داشته باشید که شامل حداقل موارد زیر باشد:

الف.داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت

ب.برآورد مالی کار،تولید و مایحتاج لازم

ج.شناخت بازار کار و بازاریابی صحیح

دقت بر روی جزئیات شما را به راه درست رهنمون می سازد.

2.دلایل اشتباه

شروع یک تجارت ساده کوچک به امید ثروتمند شدن شما را به سوی تجارب نامانوس رهنمون میسازد در حالیکه شما به دنبال طرحی هستید که موفقیت آینده ی کاری شما را تضمین کند.قبل از انجام هر کاری ابتدا به علاقمندیها و گرایشهای خود فکر کنید.با خود بیاندیشید که آیا به این اعتقاد دارید که شما میتوانید کاری با ارزش به مردم ارائه کنید؟آیا به اندازه ی کافی آمادگی مقابله با وقایع غیر قابل پیشبینی و موانعی که با آن مواجه می شوید را دارید؟

3.مدیریت ضعیف

کسب و کارهای کوچک معمولا با دانش کمی از حقایق مربوط به تجارت بخصوص دانش مورد نیاز در مورد مدیریت مالی و چگونگی ارتباط با مشتری ،تبلیغات و دیگر توانایی های لازم همراه است.برای رفع این مشکل یا باید دانش آکادمیک خود را افزایش دهید یا یک مدیر برنامه توانا و متخصص در این زمینه استخدام کنید تا کمبود دانش شما را جبران کند.

4.کمبود سرمایه

بعضی از افراد تازه کار تصور میکنند که در فرایند چرخش سرمایه،ازابتدا به سود بالا خواهند رسید و به ناگهان مبالغ زیادی هزینه می کنند به این امید که درآینده نه چندان دور بازگشت مالی خواهند داشت اما کمی نگذشته که متوجه می شوند دیگر پول کافی برای ادامه کار و کامل کردن چرخه ی کاری را ندارند.تمامی هزینه های احتمالی کار را در نظر بگیرید چه هزینه های مربوط به شروع و آماده سازی کار و چه هزینه های مربوط به تولید و آماده سازی و پول کافی برای تمامی امور مالی یک سال کار را ذخیره کنید.

5.موقعیت بد

این کافی نیست که یک مغازه با تابلو مغازه در یک موقعیت جغرافیایی پر رفت و آمد و یا یک مکان با کرایه ی ارزان قیمت پیدا کنید.برای مثال یک رستوران نزدیک یک مدرسه ایده ی خوبی به نظر میرسد اما نمی توان انتظار مشتری زیادی داشت اگر غذای گران قیمت سرو کند در حالیکه اطرافش پر ازغذا خوریهای ارزان قیمت است.شما باید هدف نهایی خود را در نظر بگیرید و عادتهای منطقه ی کاری مورد نظر خود را بشناسید.نگران نباشید با کار صحیح به مرور بر تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد.

6.بدون حضور آنلاین

در این زمانه که اطلاعات به شدت رو به فزونی است مردم تمایل بیشتری برای جستجوی اطلاعات از طریق کامپیوتر و یا تلفن همراه خود دارند.نداشتن یک وب سایت و یا نبودن در یک شبکه ی اجتماعی کسب و کار شما را از دیده شدن توسط حجم وسیعی از بازدید کنندگان محروم می کند.اگر سر رشته ای از وب سایت ندارید،می توانید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در فیس بوک توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی عضو شوید تا دیده شوید.

7.رشد بی رویه

رشد و ترقی بسیار خوب است تا زمانی که کنترل شده باشد و در آمد شما با میزان رشد شما هماهنگ باشد.اگر تجارب تجاری شما با موفقیتی بزرگ همراه باشد هیجانی نشوید و کل در آمدتان را به ناگهان برای خرید کالای جدید و یا باز کردن فروشگاهی دیگر،خرج نکنید.استراتژی خود را حفظ کنید تا بدون ورشکستگی به رشد خود ادامه دهید.

8.بی توجهی به مسائل مالی

در کسب و کارهای کوچک برای شروع کسب و کار با تابلو مغازه پول همانند خون موجود در رگهای تجارت است و هیچ تجارتی بدون آن صورت نمیگیرد.در کسب و کارهای کوچک هر ریال دارای ارزش و اهمیت می شود.باید توجه داشته باشید که چه مقدار پول وارد کارمی شود و چه مبلغی از این پول تبدیل به در آمد می گردد.دقت در این مسئله باعث پیشروی صحیح کسب و کار خواهد شد.

9.ارائه ضعیف

داشتن یک برنامه ی تجاری دقیق برای شروع کسب و کار با تابلو مغازه هم می تواند بی نتیجه بماند اگر هر بخش از کار با بی صلاحیتی افراد همراه باشد.کارکنان تنبل،بداخلاق و بی مسئولیت نه تنها بر روند مثبت کار تاثیر منفی خواهند گذاشت بلکه اثرات منفی بر محیط فعالیت ،مشتریان و هواداران خواهد داشت. راهنماییها را دنبال کنید تا خروجی خوبی داشته باشید

10.بازاریابی ضعیف

شروع کسب و کار با تابلو مغازه باید توانایی نشان دادن خویش را در برابر کسب و کارهای دیگری که در بازار کار به استقرار رسیده اند داشته باشد.شما نیازمند گسترش منابع اطلاعاتی برای عرضه ی کالاهای خود از طریق روشهای صحیح هستید.تنها در این صورت است که بازار و نیازهای آن را خواهید شناخت.داشتن یک کانال آنلاین امروزه از ضروریات تجارت محسوب می شود اما هرگز روشهای سنتی بازرایابی را دست کم نگیرید. داشتن یک کارت ویزیت هنوز هم جواب میدهد.

در هر صورت شما برنامه های خود را دارید.قدرت و ضعفهای خود را دارید و برای انجام هر کاری دلایل مالی و انسانی خود را دارید.هر کدام از این نصایح کوچک کمکی است برای راه اندازی کسب و کار کوچک شما که نمیتوان گفت صد در صد جوابگوی کار شماست اما به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

شروع کسب و کار با تابلو مغازه

تابلو مغازه

 

اولین قدم برای شروع کسب و کار با تابلو مغازه شروع کسب و کار با تابلو مغازه خوب را با سفارش دادن یک تابلوی مغازه خوش نما به تابلوساز بردارید.یک تابلوی خوب توجه دیگران را به سمت شما میکشاند چیزی که در ابتدای کار به آن نیازمن هستید. موفق باشید.

برای مشاهده نمونه کارهای تابلو سازی کلیک کنید.